Oğuzhan Koç O Benim Arkadaşım Video ve Şarkı Sözleri

Oğuzhan Koç O Benim Arkadaşım Video ve Şarkı Sözleri

Sonuçta o benim arkadaşım,
İsterse açar su camdan atlarım,
Sonuçta o benim can yoldasım,
Giderse tek başıma kirayı naparım,
Evi hiç temizlemez şifonu bile çekmez,
Ama olsun hepsini tek başıma yaparım,
Hiç mavinefes yemek pişiremez,
Bulaşığa dağ olsa girmez,
Ama olsun o beNim arkadaşım,
O senin verdiğin fikirleri çaldı,
Duzgun bir seneryonun ustune yattı,
Sen hala oturuyorsun malak gibi,
Hep onu düşünüyorsuN salak gibi,
Sen ona ne guzel bir iyilik yaptın,
Sevaplarına bir sevap daha kattın,
Şimdi çakallık yaparsan olmaz,

Bu şerefsizliğin yanına kalmaz,
Ne yaparsa yapsın onun yanındayım,
Sonuçta o benim can yoldaşım,
Bilmiyorum bu iş büyürse ben ne yaparım,

Anahtar Kelimeler: Oğuzhan Koç O Benim Arkadaşım Video ve Şarkı Sözleri,çok güzel hareketler bunlar,bkm,oğuzhan,o benim arkadaşım,şarkı sözleri

Filed Under: , , , , ,

About the Author

My name is Dinh Quang Huy or known as alias NhamNgaHanh .I made this template in magazine style and named it Simplex Darkness .I hope it helpful to persons who want a solutions for a template in Blogspot.To download this template and see template install instruction ,go to Simplex Design blog.

Leave a Reply